Sylabusy. Opisy przedmiotów
Filologia romańska I stopien, cykl dydaktyczny 2023-2026
SEMESTR 1 |
||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
Rozwój myśli społecznej w krajach romańskiego obszaru językowego I |
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
120 |
120 |
ZO |
12 |
|
|
|
180 |
180 |
ZO |
9 |
|
Gramatyka praktyczna języka francuskiego (grupa początkująca) I |
|
|
60 |
60 |
ZO |
3 |
Dzieje i kultura Francji I (przedmiot realizowany w s. letnim) |
30 |
|
|
30 |
ZO |
3 |
Warsztat analizy literackiej |
|
|
30 |
30 |
E |
4 |
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
2 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
4 |
|
Razem semestr 1 (grupa zaawansowana) |
90 |
30 |
180 |
300 |
|
30 |
Razem semestr 1 (grupa początkująca) |
90 |
30 |
300 |
420 |
|
30 |
SEMESTR 2 |
||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
Rozwój myśli społecznej w krajach romańskiego obszaru językowego II |
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
Wychowanie fizyczne I |
|
|
30 |
30 |
Z |
0 |
Praktyczna nauka języka francuskiego (grupa zaawansowana) II |
|
|
150 |
150 |
E |
13 |
Praktyczna nauka języka francuskiego (grupa początkująca) II |
|
|
150 |
150 |
E |
9 |
Gramatyka praktyczna języka francuskiego (grupa początkująca) II |
|
|
60 |
60 |
E |
4 |
30 |
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
2 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
|
30 |
|
|
30 |
E |
4 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
Razem semestr 2 (grupa zaawansowana) |
90 |
90 |
180 |
360 |
|
30 |
Razem semestr 2 (grupa początkująca) |
90 |
90 |
240 |
420 |
|
30 |
SEMESTR 3 |
||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
60 |
60 |
ZO |
4 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
Wychowanie fizyczne II |
|
|
30 |
30 |
Z |
0 |
|
|
90 |
90 |
ZO |
8 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
2 |
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
Wykład ogólnouczelniany |
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
Specjalność: translatoryczna |
||||||
30 |
|
|
30 |
E |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
Specjalność: biznes-kultura-media |
||||||
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
Razem semestr 3 (specjalność translatoryczna) |
135 |
30 |
270 |
435 |
|
30 |
Razem semestr 3 (specjalność biznes-kultura-media) |
105 |
60 |
270 |
435 |
|
30 |
SEMESTR 4 |
||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
60 |
60 |
ZO |
4 |
|
|
|
120 |
120 |
E |
9 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
Specjalność: translatoryczna |
||||||
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
Specjalność: biznes-kultura-media |
||||||
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
30 |
|
|
30 |
E |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
Razem semestr 4 (specjalność translatoryczna) |
60 |
30 |
330 |
420 |
|
30 |
Razem semestr 4 (specjalność biznes-kultura-media) |
90 |
30 |
300 |
420 |
|
30 |
SEMESTR 5 |
|||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
90 |
|
90 |
ZO |
7 |
|
|
30 |
|
|
30 |
E |
3 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
|
30 |
30 |
Z0 |
4 |
|
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
Specjalność: translatoryczna |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
Specjalność: biznes-kultura-media |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
Razem semestr 5 (specjalność translatoryczna) |
90 |
30 |
210 |
30 |
360 |
|
30 |
Razem semestr 5 (specjalność biznes-kultura-media) |
90 |
60 |
210 |
30 |
390 |
|
30 |
SEMESTR 6 |
|||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
30 |
|
30 |
E |
2 |
|
Wykład wydziałowy z dziedziny nauk społecznych |
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
90 |
|
90 |
E |
8 |
|
|
30 |
|
|
30 |
E |
3 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
6 |
|
|
|
|
|
|
ZO |
3 |
|
Specjalność: translatoryczna |
|||||||
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
Specjalność: biznes-kultura-media |
|||||||
30 |
|
|
|
30 |
E |
2 |
|
Razem semestr 6 (specjalność translatoryczna) |
60 |
60 |
120 |
30 |
270 |
|
30 |
Razem semestr 6 (specjalność biznes-kultura-media) |
90 |
30 |
120 |
30 |
270 |
|
30 |
Filologia romańska i iberystyka II stopień cykl dydaktyczny 2023-2025
SEMESTR 1 |
|||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
30 |
|
|
|
30 |
E |
4 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
4 |
|
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
5 |
|
Filologia romańska |
|||||||
|
|
90 |
|
90 |
ZO |
10 |
|
Współczesna literatura i sztuka w krajach francuskojęzycznych (przedmiot realizowany w s. letnim) |
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zaburzenia |
20 |
|
10 |
|
30 |
ZO |
2 |
Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela |
16 |
|
4 |
|
20 |
ZO |
1 |
Komunikacja w edukacji |
12 |
|
8 |
|
20 |
ZO |
1 |
Szkoła i nauczyciel |
16 |
|
4 |
|
20 |
ZO |
1 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
|
30 |
|
|
30 |
E |
5 |
|
Iberystyka |
|||||||
|
|
90 |
|
90 |
ZO |
10 |
|
Współczesna literatura i sztuka w krajach hiszpańskojęzycznych |
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zaburzenia |
20 |
|
10 |
|
30 |
ZO |
2 |
Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela |
16 |
|
4 |
|
20 |
ZO |
1 |
Komunikacja w edukacji |
12 |
|
8 |
|
20 |
ZO |
1 |
Szkoła i nauczyciel |
16 |
|
4 |
|
20 |
ZO |
1 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
|
30 |
|
|
30 |
E |
5 |
|
Razem semestr 1 (Filologia romańska-sp. nauczycielska) |
154 |
0 |
116 |
30 |
300 |
|
31 |
Razem semestr 1 (Filologia romańska-sp. translatoryczna ) |
90 |
30 |
90 |
30 |
240 |
|
31 |
Razem semestr 1 (Iberystyka- sp. nauczycielska) |
154 |
0 |
116 |
30 |
300 |
|
31 |
Razem semestr 1 (Iberystyka- sp. translatoryczna) |
90 |
30 |
90 |
30 |
240 |
|
31 |
SEMESTR 2 |
|||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
30 |
|
|
|
30 |
E |
4 |
|
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
6 |
|
Filologia romańska |
|||||||
|
|
90 |
|
90 |
E |
12 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Procesy uczenia się i specyficzne potrzeby edukacyjne |
24 |
|
6 |
|
30 |
ZO |
2 |
Warsztat pracy nauczyciela |
|
|
40 |
|
40 |
ZO |
2 |
Podstawy dydaktyki |
30 |
|
10 |
|
40 |
ZO |
2 |
Kultura języka, dykcja i emisja głosu |
|
|
20 |
|
20 |
ZO |
1 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
Iberystyka |
|||||||
|
|
90 |
|
90 |
E |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Procesy uczenia się i specyficzne potrzeby edukacyjne |
24 |
|
6 |
|
30 |
ZO |
2 |
Warsztat pracy nauczyciela |
|
|
40 |
|
40 |
ZO |
2 |
Podstawy dydaktyki |
30 |
|
10 |
|
40 |
ZO |
2 |
Kultura języka, dykcja i emisja głosu |
|
|
20 |
|
20 |
ZO |
1 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
Razem semestr 2 (Filologia romańska-sp. nauczycielska) |
84 |
0 |
166 |
30 |
280 |
|
29 |
Razem semestr 2 (Filologia romańska-sp. translatoryczna ) |
60 |
0 |
120 |
30 |
210 |
|
29 |
Razem semestr 2 (Iberystyka- sp. nauczycielska) |
84 |
0 |
166 |
30 |
280 |
|
29 |
Razem semestr 2 (Iberystyka- sp. translatoryczna) |
60 |
0 |
120 |
30 |
210 |
|
29 |
SEMESTR 3 |
|||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
30 |
|
|
|
30 |
E |
4 |
|
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
6 |
|
Filologia romańska |
|||||||
|
|
90 |
|
90 |
ZO |
9 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Praktyki psychologiczno-pedagogiczne |
|
|
|
|
|
ZO |
1 |
Analiza doświadczeń z praktyki w szkole |
|
|
20 |
|
20 |
ZO |
1 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
Dydaktyka języka francuskiego dla szkoły podstawowej i ponadpodstawowej I |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
Iberystyka |
|||||||
|
|
90 |
|
90 |
ZO |
9 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Praktyki psychologiczno-pedagogiczne |
|
|
|
|
|
ZO |
1 |
Analiza doświadczeń z praktyki w szkole |
|
|
20 |
|
20 |
ZO |
1 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
Dydaktyka języka hiszpańskiego dla szkoły podstawowej i ponadpodstawowej I |
|
|
30 |
|
30 |
E |
2 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
Razem semestr 3 (Filologia romańska-sp. nauczycielska) |
90 |
|
170 |
30 |
290 |
|
3 |
Razem semestr 3 (Filologia romańska-sp. translatoryczna ) |
60 |
|
150 |
30 |
240 |
|
30 |
Razem semestr 3 (Iberystyka- sp. nauczycielska) |
90 |
|
170 |
30 |
290 |
|
30 |
Razem semestr 3 (Iberystyka- sp. translatoryczna) |
60 |
|
150 |
30 |
240 |
|
30 |
SEMESTR 4 |
|||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
9 |
|
Wykład wydziałowy z dziedziny nauk społecznych |
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
Wykład wydziałowy |
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
Filologia romańska |
|||||||
|
|
60 |
|
60 |
E |
7 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Dydaktyka języka francuskiego dla szkoły podstawowej i ponadgimnazjalnej II |
|
|
60 |
|
60 |
ZO |
4 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
Praktyki dydaktyczne w szkole podstawowej i ponadpodstawowej II |
ZO | 4 | |||||
Specjalność translatoryczna |
|||||||
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
|
|
|
|
|
ZO |
3 |
|
Iberystyka |
|||||||
|
|
60 |
|
60 |
E |
7 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Dydaktyka języka hiszpańskiego dla szkoły podstawowej i ponadpodstawowej II |
|
|
60 |
|
60 |
ZO |
4 |
30 | 30 | ZO | 2 | ||||
Praktyki dydaktyczne w szkole podstawowej i ponadpodstawowej |
|
|
|
|
|
ZO |
4 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
|
|
|
|
|
ZO |
3 |
|
Razem semestr 4 (Filologia romańska- sp. nauczycielska) |
60 |
30 |
120 |
30 |
240 |
|
30 |
Razem semestr 4 (Filologia romańska- sp. translatoryczna ) |
90 |
0 |
90 |
30 |
210 |
|
30 |
Razem semestr 4 (Iberystyka- sp. nauczycielska) |
60 |
30 |
120 |
30 |
240 |
|
30 |
Razem semestr 4 (Iberystyka- sp. translatoryczna) |
90 |
0 |
90 |
30 |
210 |
|
30 |
Iberystyka, I stopień, studia stacjonarne, cykl kształcenia 2023-26
SEMESTR 1 |
||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
30 |
30 |
E |
2 |
|
|
|
210 |
210 |
ZO |
14 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
Rozwój myśli społecznej w krajach romańskiego obszaru językowego I |
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
Razem semestr 1 |
90 |
90 |
240 |
420 |
|
29 |
SEMESTR 2 |
||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
210 |
210 |
E |
15 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
E |
3 |
|
30 |
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
2 |
|
Rozwój myśli społecznej w krajach romańskiego obszaru językowego II |
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
Wychowanie fizyczne I |
|
|
30 |
30 |
Z |
0 |
Razem semestr 2 |
60 |
90 |
270 |
420 |
|
31 |
SEMESTR 3 |
||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
120 |
120 |
ZO |
10 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
4 |
|
30 |
|
|
30 |
E |
3 |
|
Wychowanie fizyczne II |
|
|
30 |
30 |
Z |
0 |
Przedmiot fakultatywny I |
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
Specjalność: translatoryczna |
||||||
30 |
|
|
30 |
E |
2 |
|
Język hiszpański specjalistyczny: ekonomiczny, prawniczy, techniczny I |
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
|
30 |
30 |
ZO |
4 |
|
Specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie |
||||||
Realia społeczno-gospodarczo-polityczne krajów hiszpańskojęzycznych I |
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
Razem semestr 3 (specjalność translatoryczna) |
60 |
30 |
240 |
330 |
|
29 |
Razem semestr 3 (specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie) |
30 |
60 |
240 |
330 |
|
29 |
|
|
120 |
120 |
E |
11 |
|
|
|
60 |
60 |
ZO |
4 |
|
30 |
|
30 |
30 |
E |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
Przedmiot fakultatywny |
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
Specjalność: translatoryczna |
||||||
Język hiszpański specjalistyczny: ekonomiczny, prawniczy, techniczny II |
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
Specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie |
||||||
Realia społeczno-gospodarczo-polityczne krajów hiszpańskojęzycznych II |
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
|
30 |
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
E |
2 |
|
Razem semestr 4 (specjalność translatoryczna) |
30 |
30 |
300 |
360 |
|
31 |
Razem semestr 4 (specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie) |
30 |
30 |
300 |
360 |
|
31 |
SEMESTR 5 |
|||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
60 |
|
60 |
ZO |
5 |
|
|
|
60 |
|
60 |
ZO |
4 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
2 |
|
Wykład ogólnouczelniany |
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
4 |
|
Przedmioty fakultatywne |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
Specjalność: translatoryczna |
|||||||
Język hiszpański specjalistyczny: ekonomiczny, prawniczy, techniczny III |
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
Fakultet przekładoznawczy |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
Specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
|
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
Fakultet kulturoznawczo-biznesowy |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
Razem semestr 5 (specjalność translatoryczna) |
60 |
0 |
270 |
30 |
360 |
|
30 |
Razem semestr 5 (specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie) |
60 |
60 |
210 |
30 |
360 |
|
29 |
SEMESTR 6 |
|||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
60 |
|
60 |
E |
6 |
|
|
|
60 |
|
60 |
E |
5 |
|
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
|
Wykład wydziałowy z dziedziny nauk społecznych |
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
4 |
|
Specjalność: translatoryczna |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
E |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
|
|
|
ZO |
3 |
|
Specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
|
|
|
ZO |
3 |
|
Razem semestr 6 (specjalność translatoryczna) |
30 |
30 |
210 |
30 |
270 |
|
30 |
Razem semestr 6 (specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie) |
30 |
0 |
210 |
30 |
270 |
|
30 |
Iberystyka, I stopień, studia stacjonarne, cykl kształcenia 2022-2025
SEMESTR 1 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
210 |
210 |
ZO |
14 |
|
|
|
30 |
30 |
E |
2 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
Rozwój myśli społecznej w krajach romańskiego obszaru językowego |
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
Razem semestr 1 |
90 |
90 |
240 |
420 |
|
29 |
SEMESTR 2 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
210 |
210 |
E |
15 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
E |
3 |
|
30 |
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
2 |
|
Rozwój myśli społecznej w krajach romańskiego obszaru językowego |
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
Wychowanie fizyczne |
|
|
30 |
30 |
Z |
0 |
Razem semestr 2 |
60 |
90 |
270 |
420 |
|
31 |
SEMESTR 3 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
120 |
120 |
ZO |
10 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
4 |
|
30 |
|
|
30 |
E |
3 |
|
Wychowanie fizyczne |
|
|
30 |
30 |
Z |
0 |
Przedmiot fakultatywny |
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
Przedmiot fakultatywny |
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
Specjalność: translatoryczna |
||||||
30 |
|
|
30 |
E |
2 |
|
Język hiszpański specjalistyczny: ekonomiczny, prawniczy, techniczny |
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
|
30 |
30 |
ZO |
4 |
|
Specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie |
||||||
Realia społeczno-gospodarczo-polityczne krajów hiszpańskojęzycznych |
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
Razem semestr 3 (specjalność translatoryczna) |
60 |
60 |
240 |
360 |
|
30 |
Razem semestr 3 (specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie) |
30 |
90 |
240 |
360 |
|
30 |
SEMESTR 4 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
120 |
120 |
ZO, E |
10 |
|
|
|
60 |
60 |
ZO |
4 |
|
30 |
|
30 |
60 |
E, ZO |
4 |
|
Przedmiot fakultatywny |
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
Przedmiot fakultatywny |
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
Specjalność: translatoryczna |
||||||
Język hiszpański specjalistyczny: ekonomiczny, prawniczy, techniczny |
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
Specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie |
||||||
Realia społeczno-gospodarczo-polityczne krajów hiszpańskojęzycznych |
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
|
30 |
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
E |
2 |
|
Razem semestr 4 (specjalność translatoryczna) |
30 |
30 |
330 |
390 |
|
30 |
Razem semestr 4 (specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie) |
30 |
30 |
330 |
390 |
|
30 |
SEMESTR 5 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
60 |
|
60 |
ZO |
7 |
|
|
|
60 |
|
60 |
ZO |
4 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
2 |
|
|
|
|
30 |
30 |
Z |
4 |
|
Wykład ogólnouczelniany |
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
Specjalność: translatoryczna |
|||||||
Język hiszpański specjalistyczny: ekonomiczny, prawniczy, techniczny |
|
|
30 |
|
30 |
ZO,E |
3 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
Fakultet przekładoznawczy |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
Specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
|
|
30 |
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
3 |
|
Fakultet kulturoznawczo-biznesowy |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
Razem semestr 5 (specjalność translatoryczna) |
60 |
0 |
240 |
30 |
330 |
|
30 |
Razem semestr 5 (specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie) |
60 |
60 |
180 |
30 |
330 |
|
30 |
SEMESTR 6 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
60 |
|
60 |
ZO, E |
7 |
|
|
|
60 |
|
60 |
ZO, E |
5 |
|
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
|
Wykład wydziałowy z dziedziny nauk społecznych |
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
Z |
5 |
|
Specjalność: translatoryczna |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
ZO, E |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
|
|
|
Z |
3 |
|
Specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
|
|
|
Z |
3 |
|
Razem semestr 6 (specjalność translatoryczna) |
30 |
0 |
210 |
30 |
270 |
|
30 |
Razem semestr 6 (specjalność: język hiszpański w kulturze i biznesie) |
30 |
0 |
210 |
30 |
270 |
|
30 |
Filologia romańska i iberystyka, II stopień, studia stacjonarne, cykl kształcenia 2022-2024
SEMESTR 1 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
30 |
|
|
|
30 |
E |
4 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
4 |
|
|
|
|
30 |
30 |
Z |
4 |
|
Filologia romańska |
|||||||
|
|
90 |
|
90 |
ZO |
10 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zaburzenia |
20 |
|
10 |
|
30 |
ZO |
2 |
Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela |
16 |
|
4 |
|
20 |
ZO |
1 |
Komunikacja w edukacji |
12 |
|
8 |
|
20 |
ZO |
1 |
Szkoła i nauczyciel |
16 |
|
4 |
|
20 |
ZO |
1 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
|
30 |
|
|
30 |
E |
5 |
|
Iberystyka |
|||||||
|
|
90 |
|
90 |
ZO |
10 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zaburzenia |
20 |
|
10 |
|
30 |
ZO |
2 |
Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela |
16 |
|
4 |
|
20 |
ZO |
1 |
Komunikacja w edukacji |
12 |
|
8 |
|
20 |
ZO |
1 |
Szkoła i nauczyciel |
16 |
|
4 |
|
20 |
ZO |
1 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
|
30 |
|
|
30 |
E |
5 |
|
Razem semestr 1 (Filologia romańska-sp. nauczycielska) |
154 |
0 |
116 |
30 |
300 |
|
30 |
Razem semestr 1 (Filologia romańska-sp. translatoryczna ) |
90 |
30 |
90 |
30 |
240 |
|
30 |
Razem semestr 1 (Iberystyka- sp. nauczycielska) |
154 |
0 |
116 |
30 |
300 |
|
30 |
Razem semestr 1 (Iberystyka- sp. translatoryczna) |
90 |
30 |
90 |
30 |
240 |
|
30 |
SEMESTR 2 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
30 |
|
|
|
30 |
E |
4 |
|
|
|
|
30 |
30 |
Z |
6 |
|
Filologia romańska |
|||||||
|
|
90 |
|
90 |
ZO, E |
13 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Procesy uczenia się i specyficzne potrzeby edukacyjne |
24 |
|
6 |
|
30 |
ZO |
2 |
Warsztat pracy nauczyciela |
|
|
40 |
|
40 |
ZO |
2 |
Podstawy dydaktyki |
30 |
|
10 |
|
40 |
ZO |
2 |
Kultura języka, dykcja i emisja głosu |
|
|
20 |
|
20 |
ZO |
1 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
Iberystyka |
|||||||
|
|
90 |
|
90 |
ZO, E |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Procesy uczenia się i specyficzne potrzeby edukacyjne |
24 |
|
6 |
|
30 |
ZO |
2 |
Warsztat pracy nauczyciela |
|
|
40 |
|
40 |
ZO |
2 |
Podstawy dydaktyki |
30 |
|
10 |
|
40 |
ZO |
2 |
Kultura języka, dykcja i emisja głosu |
|
|
20 |
|
20 |
ZO |
1 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
Razem semestr 2 (Filologia romańska-sp. nauczycielska) |
84 |
0 |
166 |
30 |
280 |
|
30 |
Razem semestr 2 (Filologia romańska-sp. translatoryczna ) |
60 |
0 |
120 |
30 |
210 |
|
30 |
Razem semestr 2 (Iberystyka- sp. nauczycielska) |
84 |
0 |
166 |
30 |
280 |
|
30 |
Razem semestr 2 (Iberystyka- sp. translatoryczna) |
60 |
0 |
120 |
30 |
210 |
|
30 |
SEMESTR 3 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
30 |
|
|
|
30 |
E |
4 |
|
|
|
|
30 |
30 |
Z |
6 |
|
Filologia romańska |
|||||||
|
|
75 |
|
75 |
ZO |
9 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Praktyka zawodowa psychologiczno-pedagogiczna (30 godzin) |
|
|
|
|
|
Z |
1 |
Analiza doświadczeń z praktyki w szkole |
|
|
20 |
|
|
ZO |
1 |
30 |
|
|
|
30 |
E |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
Specjalność translatoryczna |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
Iberystyka |
|||||||
|
|
75 |
|
75 |
ZO |
9 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Praktyka zawodowa psychologiczno-pedagogiczna (30 godzin) |
|
|
|
|
|
Z |
1 |
Analiza doświadczeń z praktyki w szkole |
|
|
20 |
|
20 |
ZO |
1 |
30 |
|
|
|
30 |
E |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
Specjalność translatoryczna |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
Razem semestr 3 (Filologia romańska-sp. nauczycielska) |
90 |
0 |
155 |
30 |
275 |
|
30 |
Razem semestr 3 (Filologia romańska-sp. translatoryczna ) |
60 |
0 |
135 |
30 |
225 |
|
30 |
Razem semestr 3 (Iberystyka- sp. nauczycielska) |
90 |
0 |
155 |
30 |
275 |
|
30 |
Razem semestr 3 (Iberystyka- sp. translatoryczna) |
60 |
0 |
135 |
30 |
225 |
|
30 |
SEMESTR 4 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
|
30 |
30 |
Z |
9 |
|
Wykład wydziałowy z dziedziny nauk społecznych |
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
Wykład wydziałowy |
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
Filologia romańska |
|||||||
|
|
60 |
|
60 |
ZO, E |
7 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
|
|
60 |
|
60 |
ZO |
4 |
|
30 | 30 | E | 2 | ||||
|
|
|
|
|
Z |
4 |
|
Specjalność translatoryczna |
|||||||
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
|
|
|
|
|
Z |
3 |
|
Iberystyka |
|||||||
|
|
60 |
|
60 |
ZO, E |
7 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
|
|
60 |
|
60 |
ZO |
4 |
|
30 | 30 | E | 2 | ||||
|
|
|
|
|
Z |
4 |
|
Specjalność translatoryczna |
|||||||
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
Praktyka zawodowa 90 godzin |
|
|
|
|
|
Z |
3 |
Razem semestr 4 (Filologia romańska-sp. nauczycielska) |
60 |
30 |
120 |
30 |
240 |
|
30 |
Razem semestr 4 (Filologia romańska-sp. translatoryczna ) |
90 |
0 |
90 |
30 |
210 |
|
30 |
Razem semestr 4 (Iberystyka- sp. nauczycielska) |
60 |
30 |
120 |
30 |
240 |
|
30 |
Razem semestr 4 (Iberystyka- sp. translatoryczna) |
90 |
0 |
90 |
30 |
210 |
|
30 |
Filologia romańska I stopień, cykl kształcenia 2022-2025
SEMESTR 1 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
Rozwój myśli społecznej w krajach romańskiego obszaru językowego |
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
120 |
120 |
ZO |
12 |
|
|
|
180 |
180 |
ZO |
9 |
|
Gramatyka praktyczna języka francuskiego (grupa początkująca) |
|
|
60 |
60 |
ZO |
3 |
30 |
|
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
E |
4 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
2 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
4 |
|
Razem semestr 1 (grupa zaawansowana) |
90 |
30 |
180 |
300 |
|
30 |
Razem semestr 1 (grupa początkująca) |
90 |
30 |
300 |
420 |
|
30 |
SEMESTR 2 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
Rozwój myśli społecznej w krajach romańskiego obszaru językowego |
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
Wychowanie fizyczne |
|
|
30 |
30 |
Z |
0 |
|
|
150 |
150 |
ZO, E |
13 |
|
|
|
150 |
150 |
ZO, E |
9 |
|
Gramatyka praktyczna języka francuskiego (grupa początkująca) |
|
|
60 |
60 |
ZO, E |
4 |
30 |
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
2 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
|
30 |
|
|
30 |
E |
4 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
Razem semestr 2 (grupa zaawansowana) |
90 |
90 |
180 |
360 |
|
30 |
Razem semestr 2 (grupa początkująca) |
90 |
90 |
240 |
420 |
|
30 |
SEMESTR 3 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
60 |
60 |
ZO |
4 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
Wychowanie fizyczne |
|
|
30 |
30 |
Z |
0 |
|
|
90 |
90 |
ZO |
8 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
2 |
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
Fakultet literacki |
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
Fakultet językoznawczy |
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
Wykład ogólnouczelniany |
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
Specjalność: translatoryczna |
||||||
30 |
|
|
30 |
E |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
Specjalność: biznes-kultura-media |
||||||
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
Razem semestr 3 (specjalność translatoryczna) |
135 |
30 |
270 |
435 |
|
30 |
Razem semestr 3 (specjalność biznes-kultura-media) |
105 |
60 |
270 |
435 |
|
30 |
SEMESTR 4 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
60 |
60 |
ZO |
4 |
|
|
|
120 |
120 |
ZO, E |
9 |
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
Fakultet literacki |
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
Specjalność: translatoryczna |
||||||
|
|
30 |
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
Specjalność: biznes-kultura-media |
||||||
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
30 |
|
|
30 |
E |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
3 |
|
Razem semestr 4 (specjalność translatoryczna) |
60 |
30 |
300 |
390 |
|
30 |
Razem semestr 4 (specjalność biznes-kultura-media) |
90 |
30 |
270 |
390 |
|
30 |
SEMESTR 5 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
90 |
|
90 |
ZO |
7 |
|
|
30 |
|
|
30 |
E |
3 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
|
30 |
30 |
Z |
4 |
|
Fakultet literacki |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
Specjalność: translatoryczna |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
Specjalność: biznes-kultura-media |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
Razem semestr 5 (specjalność translatoryczna) |
60 |
30 |
240 |
|
330 |
|
30 |
Razem semestr 5 (specjalność biznes-kultura-media) |
60 |
30 |
210 |
|
300 |
|
30 |
SEMESTR 6 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
30 |
|
30 |
ZO, E |
2 |
|
Wykład wydziałowy z dziedziny nauk społecznych |
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
90 |
|
90 |
ZO, E |
8 |
|
|
30 |
|
|
30 |
E |
2 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
|
30 |
30 |
Z |
5 |
|
|
|
|
|
|
Z |
3 |
|
Specjalność: translatoryczna |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
2 |
|
Specjalność: biznes-kultura-media |
|||||||
30 |
|
|
|
30 |
E |
2 |
|
Nauczanie języka francuskiego na specjalistycznych kursach językowych |
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
Razem semestr 6 (specjalność translatoryczna) |
60 |
60 |
150 |
30 |
300 |
|
30 |
Razem semestr 6 (specjalność biznes-kultura-media) |
90 |
30 |
150 |
30 |
300 |
|
30 |