Sylabusy (opisy przedmiotów)
Zarządzanie i komunikacja w sztukach scenicznych II stopień, studia stacjonarne, cykl dydaktyczny 2023-2026
SEMESTR 1 |
|||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
15 |
|
|
|
15 |
E |
3 |
|
|
|
`15 |
|
15 |
ZO |
2 |
|
15 |
|
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
Komunikatywny angielski w zarządzaniu sztuką / Communicative English for arts management I |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
1 |
|
Sceniczny język ciała / Body language on stage – konwersatorium |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
3 |
|
30 |
|
|
30 |
E |
3 |
|
Spektakl w praktyce instytucjonalnej Trójmiasta / Performance in institutional practice in Tricity I |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
4 |
|
Razem semestr 1 |
60 |
75 |
105 |
30 |
270 |
|
30 |
SEMESTR 2 |
|||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
Psychologiczne uwarunkowania pracy menedżera w kierowaniu zespołami
|
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
2 |
|
15 |
|
|
|
15 |
E |
2 |
|
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
2 |
|
Komunikatywny angielski w zarządzaniu sztuką / Communicative English for arts management II** |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
2 |
|
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
Sztuka w dyskursie artystów i teoretyków / Artists and theoreticians on art |
|
15 |
|
|
15 |
E |
2 |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
4 |
|
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
6 |
|
Razem semestr 2 |
15 |
45 |
120 |
30 |
210 |
|
30 |
SEMESTR 3 |
|||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
3 |
|
|
15 |
|
|
15 |
E |
3 |
|
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
Komunikatywny angielski w zarządzaniu sztuką / Communicative English for arts management III |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
3 |
|
Wielkie tematy kultury na scenie / Major themes of culture on stage - ćwiczenia |
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
2 |
Fakultety kierunkowe |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
6 |
|
Razem semestr 3 |
0 |
75 |
90 |
30 |
195 |
|
28 |
SEMESTR 4 |
|||||||
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
Biznes plan przedsięwzięcia scenicznego / Business plan in stage production* |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
4 |
Projektowanie doświadczeń klienta / Customer experience design (CX design) |
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
2 |
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
Komunikatywny angielski w zarządzaniu sztuką / Communicative English for arts management IV** |
|
|
30 |
|
30 |
E |
3 |
Narracja wizualna w spektaklu / Visual narratives in performance |
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
2 |
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
2 |
|
Wielkie tematy kultury na scenie / Major themes of culture on stage - konwersatorium |
|
30 |
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
ZO |
8 |
|
|
|
|
|
|
ZO |
4 |
|
Razem semestr 4 |
0 |
90 |
75 |
30 |
|
|
32 |
Zarządzanie i komunikacja w sztukach scenicznych - cykl kształcenia 2022-2025
SEMESTR 1 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
15 |
|
|
|
15 |
E |
3 |
|
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
2 |
|
15 |
|
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
1 |
|
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
3 |
|
Spektakl w praktyce instytucjonalnej Trójmiasta/ Performance in institutional practice in Tricity |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
|
30 |
30 |
Z |
4 |
|
Razem semestr 1 |
60 |
75 |
105 |
30 |
270 |
|
30 |
SEMESTR 2 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
Psychologiczne uwarunkowania pracy menedżera w kierowaniu zespołami | 15 | 15 | ZO | 2 | |||
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
2 |
|
15 |
|
15 |
|
30 |
E, ZO |
4 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
2 |
|
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
Sztuka w dyskursie artystów i teoretyków / Artists and theoreticians on art |
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
Spektakl w praktyce instytucjonalnej Trójmiasta / Performance in institutional practice in Tricity |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
4 |
|
|
|
|
30 |
30 |
Z |
6 |
|
Razem semestr 2 |
15 |
45 |
120 |
30 |
210 |
|
30 |
SEMESTR 3 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
|
15 |
|
|
15 |
E |
3 |
|
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
3 |
|
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
Sztuki sceniczne wobec wyzwań współczesności / Performing arts and contemporary challenges |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
3 |
Wielkie tematy kultury na scenie / Major themes of culture on stage |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
3 |
Fakultety kierunkowe |
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
|
|
30 |
30 |
Z |
6 |
|
Razem semestr 3 |
0 |
105 |
75 |
30 |
210 |
|
29 |
SEMESTR 4 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
Biznes plan przedsięwzięcia scenicznego / Business plan in stage production |
|
30 |
|
|
30 |
ZO |
4 |
Projektowanie doświadczeń klienta / Customer experience design (CX design) |
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
2 |
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
3 |
|
Narracja wizualna w spektaklu / Visual narratives in performance |
|
|
15 |
|
15 |
ZO |
2 |
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
Sztuki sceniczne wobec wyzwań współczesności / Performing arts and contemporary challenges |
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
Wielkie tematy kultury na scenie / Major themes of culture on stage |
|
15 |
|
|
15 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
Z |
8 |
|
|
|
|
|
|
Z |
4 |
|
Razem semestr 4 |
|
90 |
60 |
30 |
180 |
|
31 |