Filologia romańska i iberystyka, II stopień, studia stacjonarne, cykl kształcenia 2022-2024
SEMESTR 1 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
30 |
|
|
|
30 |
E |
4 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
4 |
|
|
|
|
30 |
30 |
Z |
4 |
|
Filologia romańska |
|||||||
|
|
90 |
|
90 |
ZO |
10 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zaburzenia |
20 |
|
10 |
|
30 |
ZO |
2 |
Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela |
16 |
|
4 |
|
20 |
ZO |
1 |
Komunikacja w edukacji |
12 |
|
8 |
|
20 |
ZO |
1 |
Szkoła i nauczyciel |
16 |
|
4 |
|
20 |
ZO |
1 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
|
30 |
|
|
30 |
E |
5 |
|
Iberystyka |
|||||||
|
|
90 |
|
90 |
ZO |
10 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zaburzenia |
20 |
|
10 |
|
30 |
ZO |
2 |
Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela |
16 |
|
4 |
|
20 |
ZO |
1 |
Komunikacja w edukacji |
12 |
|
8 |
|
20 |
ZO |
1 |
Szkoła i nauczyciel |
16 |
|
4 |
|
20 |
ZO |
1 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
|
30 |
|
|
30 |
E |
5 |
|
Razem semestr 1 (Filologia romańska-sp. nauczycielska) |
154 |
0 |
116 |
30 |
300 |
|
30 |
Razem semestr 1 (Filologia romańska-sp. translatoryczna ) |
90 |
30 |
90 |
30 |
240 |
|
30 |
Razem semestr 1 (Iberystyka- sp. nauczycielska) |
154 |
0 |
116 |
30 |
300 |
|
30 |
Razem semestr 1 (Iberystyka- sp. translatoryczna) |
90 |
30 |
90 |
30 |
240 |
|
30 |
SEMESTR 2 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
30 |
|
|
|
30 |
E |
4 |
|
|
|
|
30 |
30 |
Z |
6 |
|
Filologia romańska |
|||||||
|
|
90 |
|
90 |
ZO, E |
13 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Procesy uczenia się i specyficzne potrzeby edukacyjne |
24 |
|
6 |
|
30 |
ZO |
2 |
Warsztat pracy nauczyciela |
|
|
40 |
|
40 |
ZO |
2 |
Podstawy dydaktyki |
30 |
|
10 |
|
40 |
ZO |
2 |
Kultura języka, dykcja i emisja głosu |
|
|
20 |
|
20 |
ZO |
1 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
Iberystyka |
|||||||
|
|
90 |
|
90 |
ZO, E |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Procesy uczenia się i specyficzne potrzeby edukacyjne |
24 |
|
6 |
|
30 |
ZO |
2 |
Warsztat pracy nauczyciela |
|
|
40 |
|
40 |
ZO |
2 |
Podstawy dydaktyki |
30 |
|
10 |
|
40 |
ZO |
2 |
Kultura języka, dykcja i emisja głosu |
|
|
20 |
|
20 |
ZO |
1 |
Specjalność translatoryczna |
|||||||
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
Razem semestr 2 (Filologia romańska-sp. nauczycielska) |
84 |
0 |
166 |
30 |
280 |
|
30 |
Razem semestr 2 (Filologia romańska-sp. translatoryczna ) |
60 |
0 |
120 |
30 |
210 |
|
30 |
Razem semestr 2 (Iberystyka- sp. nauczycielska) |
84 |
0 |
166 |
30 |
280 |
|
30 |
Razem semestr 2 (Iberystyka- sp. translatoryczna) |
60 |
0 |
120 |
30 |
210 |
|
30 |
SEMESTR 3 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
30 |
|
|
|
30 |
E |
4 |
|
|
|
|
30 |
30 |
Z |
6 |
|
Filologia romańska |
|||||||
|
|
75 |
|
75 |
ZO |
9 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Praktyka zawodowa psychologiczno-pedagogiczna (30 godzin) |
|
|
|
|
|
Z |
1 |
Analiza doświadczeń z praktyki w szkole |
|
|
20 |
|
|
ZO |
1 |
30 |
|
|
|
30 |
E |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
Specjalność translatoryczna |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
Iberystyka |
|||||||
|
|
75 |
|
75 |
ZO |
9 |
|
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
Praktyka zawodowa psychologiczno-pedagogiczna (30 godzin) |
|
|
|
|
|
Z |
1 |
Analiza doświadczeń z praktyki w szkole |
|
|
20 |
|
20 |
ZO |
1 |
30 |
|
|
|
30 |
E |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
2 |
|
Specjalność translatoryczna |
|||||||
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
Razem semestr 3 (Filologia romańska-sp. nauczycielska) |
90 |
0 |
155 |
30 |
275 |
|
30 |
Razem semestr 3 (Filologia romańska-sp. translatoryczna ) |
60 |
0 |
135 |
30 |
225 |
|
30 |
Razem semestr 3 (Iberystyka- sp. nauczycielska) |
90 |
0 |
155 |
30 |
275 |
|
30 |
Razem semestr 3 (Iberystyka- sp. translatoryczna) |
60 |
0 |
135 |
30 |
225 |
|
30 |
SEMESTR 4 |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot |
Wykład |
Konwersatorium |
Ćwiczenia |
Seminarium |
RAZEM |
E/Z/ZO |
ECTS |
|
|
|
30 |
30 |
Z |
9 |
|
Wykład wydziałowy z dziedziny nauk społecznych |
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
Wykład wydziałowy |
30 |
|
|
|
30 |
ZO |
2 |
Filologia romańska |
|||||||
|
|
60 |
|
60 |
ZO, E |
7 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
|
|
60 |
|
60 |
ZO |
4 |
|
30 | 30 | E | 2 | ||||
|
|
|
|
|
Z |
4 |
|
Specjalność translatoryczna |
|||||||
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
|
|
|
|
|
Z |
3 |
|
Iberystyka |
|||||||
|
|
60 |
|
60 |
ZO, E |
7 |
|
Specjalność nauczycielska |
|||||||
|
|
60 |
|
60 |
ZO |
4 |
|
30 | 30 | E | 2 | ||||
|
|
|
|
|
Z |
4 |
|
Specjalność translatoryczna |
|||||||
30 |
|
|
|
30 |
E |
3 |
|
|
|
30 |
|
30 |
ZO |
4 |
|
Praktyka zawodowa 90 godzin |
|
|
|
|
|
Z |
3 |
Razem semestr 4 (Filologia romańska-sp. nauczycielska) |
60 |
30 |
120 |
30 |
240 |
|
30 |
Razem semestr 4 (Filologia romańska-sp. translatoryczna ) |
90 |
0 |
90 |
30 |
210 |
|
30 |
Razem semestr 4 (Iberystyka- sp. nauczycielska) |
60 |
30 |
120 |
30 |
240 |
|
30 |
Razem semestr 4 (Iberystyka- sp. translatoryczna) |
90 |
0 |
90 |
30 |
210 |
|
30 |