Wyniki ankiet 2022/2023 – omówienie zbiorcze
Szanowne Studentki i Szanowni Studenci Kulturoznawstwa!
Po zakończeniu roku akademickiego 2022/2023 władze Zakładu Kulturoznawstwa przeprowadziły ankietę w systemie on-line, oceniającą wszystkie zajęcia prowadzone w semestrze letnim.
Chcemy bardzo podziękować wszystkim uczestnikom badania. Wasze odpowiedzi są dla nas istotnymi wskazówkami w pracy nad jakością dydaktyki na naszym kierunku.
Ponieważ stopa zwrotu ankiet była stosunkowo niska (zarówno na naszym kierunku, jak i w skali wydziału), wyniki badania nie są wiarygodne i nie możemy ich omówienia podać do wiadomości publicznej. Zapewniamy jednak, że mimo to każdą otrzymaną ankietę przeanalizowaliśmy z wielką uwagą jako sygnał, w którym kierunku należy podążać ze zmianami. Większość biorących udział w badaniu studentek i studentów dobrze oceniła zajęcia a zasygnalizowane problemy zostały przedyskutowanie z prowadzącymi.
Wasz głos jest dla nas ważny! Zachęcamy do bardziej powszechnego uczestniczenia w ankietyzacji. Ankiety będą jeszcze otwarte do końca sesji poprawkowej
Krótko o zasadach procesu ankietyzacji.
- ankiety są w anonimowe
- ankiety są w formie on-line (Forms) i można je wypełnić tylko będąc zalogowanym na koncie uniwersyteckim
- ankietyzacji poddawane są tylko przedmioty zakończone (np. jeśli dany przedmiot ma 60 godzin, to poddany jest ankietyzacji na zakończenie drugiego semestru i po wystawieniu ocen przez prowadzącego). Prowadzący przekazują linki do ankiet
- w razie potrzeby więcej informacji można uzyskać u osób nadzorujących proces ankietyzacji (dr hab. Magdalena Howorus-Czajka, prof. UG i dr Magdalena Sacha) lub u opiekunów roku
Pytania zawarte w ankiecie:
Czy zajęcia odbywają się zgodnie z planem?
Czy wykładowca rozpoczyna i kończy zajęcia punktualnie?
Czy zajęcia są zgodne z sylabusem?
Czy prowadzący na pierwszych zajęciach przedstawił warunki oceniania i zaliczenia?
Jak oceniasz przestrzeganie przez prowadzącego warunków oceniania i zaliczenia?
Jak oceniasz sposób prowadzenia zajęć (komunikatywność, metody dydaktyczne etc.)?
Czy prowadzący traktuje studentów życzliwie i z szacunkiem?
Jak oceniasz możliwości konsultacji z prowadzącym poza zajęciami?
Co warto wyróżnić? (podaj uwagi pozytywne)
Co można poprawić? (podaj uwagi krytyczne)
Jak oceniasz swoje przygotowanie do uczestnictwa w zajęciach?