Unijny konkurs EPSO na urzędników UE (AD5) w dziedzinie tłumaczy językowych (DK, EL, EN, ES, FR, IT, MT, NL
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję o trwającym konkursie na tłumaczy pisemnych (AD5) – EPSO/AD/414/24, organizowanym przez Europejski Urząd Doboru Kadr (EPSO). Konkurs ma na celu rekrutację tłumaczy pisemnych do pracy w instytucjach Unii Europejskiej, oferując możliwość rozwoju zawodowego oraz współpracy z międzynarodowym zespołem specjalistów. Konkurs może być szczególnie interesujący dla studentów, ponieważ jest to konkurs na najniższy stopień urzędnika UE (AD5) – nie jest wymagane doświadczenie zawodowe, jedynie ukończenie 3 lat licencjata.
Rekrutacja dotyczy następujących języków urzędowych UE:
- duński (DA),
- grecki (EL),
- angielski (EN),
- hiszpański (ES),
- francuski (FR),
- włoski (IT),
- maltański (MT),
· niderlandzki (NL).
Aby zgłosić się do konkursu, należy spełniać poniższe wymagania:
- być obywatelem UE i korzystać z pełni praw obywatelskich,
- posiadać znajomość trzech z 24 języków urzędowych UE: ww. języka konkursu (język główny – język 1) na poziomie C2 oraz innego języka urzędowego UE (język 2 i 3) na poziomie co najmniej C1. Prosimy pamiętać, że językiem urzędowym UE jest również język polski.
- ukończone studia wyższe trwające co najmniej trzy lata, potwierdzone dyplomem (który należy uzyskać najpóźniej do 10 kwietnia 2025 r.).
Kandydaci mogą składać aplikacje do 14 stycznia 2025 r. do godz. 12:00 (czas brukselski).
W załączeniu przesyłam szczegółowe informacje o konkursie – prośba o zwrócenie szczególnej uwagi na warunki językowe. Dodatkowe informacje o procedurze rekrutacyjnej znajdują się na stronie EPSO pod adresem: https://eu-careers.europa.eu/pl/translators-da-el-en-es-fr-it-mt-and-nl.
Przesyłam także dodatkowe materiały, które mogą okazać się pomocne:
- Film instruktażowy na YouTube, który przedstawia proces rekrutacyjny krok po kroku: https://www.youtube.com/watch?v=Y-72mSsZPZ8
- Linki do postów na LinkedIn Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, promujących konkurs: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7273074651688226816; https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7269734343932092417
Bardzo proszę o pomoc w udostępnieniu informacji o konkursie za pośrednictwem Państwa kanałów komunikacyjnych.
W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.
Korzystając z okazji życzę Państwu zdrowych i spokojnych Świąt!
Z poważaniem,
Beata Wścisły-Białek
BEATA WŚCISŁY-BIAŁEK
zastępca dyrektora
Departament Komitetu do Spraw Europejskich
+48 22 694 7652 , 728 410 357
Beata.Wscisly-Bialek@kprm.gov.pl
gov.pl/premier
Al.Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
RODO - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa
Rady Ministrów.
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy
o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie,
w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub
dokumentów, jest zabronione.