Renata Grabarska, Nora Orłowska, Słownik ekonomiczny hiszpańsko-polski, polsko-hiszpański

Okładka w kolorach żółtym, czerwonym i białym.Słownik ekonomiczny hiszpańsko-polski i polsko-hiszpański jest pierwszą publikacją tego typu, jaka ukaże się na polskim rynku wydawniczym. Słownik jest adresowany do pracowników wyższych uczelni, studentów, do przedstawicieli firm i przedsiębiorstw polskich, hiszpańskich i latynoamerykańskich, do osób nawiązujących kontakty międzynarodowe, jak i do tych, którzy już od lat prowadzą wymianę handlową z krajami hiszpańskiej strefy językowej, oraz do cudzoziemców pragnących rozwinąć działalność gospodarczą w naszym Kraju. 
Słownik zawiera:
- około 12 000 haseł, w tym ponad 4000 zwrotów z dziedziny handlu zagranicznego, finansów, marketingu, bankowości, księgowości, administracji, transportu morskiego, lądowego i powietrznego, stosunków międzyludzkich, informatyki na potrzeby ekonomii, przemysłu i stosunków międzynarodowych; 
- rozległą listę synonimów dla większości haseł;  
- słowa i zwroty typowe wyłącznie w krajach Ameryki Łacińskiej.
 
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 1998, ISBN: 8370177816, 192 s.
 
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: sobota, 17. Marzec 2018 - 18:12; osoba wprowadzająca: Barbara Brzezicka Ostatnia zmiana: sobota, 17. Marzec 2018 - 18:14; osoba wprowadzająca: Barbara Brzezicka