Kurs Jak uczyć języka polskiego w klasie wielojęzycznej i wielokulturowej - trzecia edycja dotyczyła potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

W dniach 4-6 listopada odbyła się trzecia już edycja kursu dla nauczycieli z Warszawy.

Trzy dni intensywnych zajęć zdominowały problemy edukacji włączającej.

Wielość wyzwań stojąca przed nauczycielem związana jest nie tylko z barierami języka i kultury, ale również specjalnym potrzebami

edukacyjnym dzieci, które w naszym kraju znalazły schronienie przed wojną - mówi prof. dr hab. Aneta Lewinska, kierownik kursu, autorka programu i prowadząca.

W 16 godzinach zdalnych zajęć wzięło udział 32 nauczycieli.

W tej edycji naszymi słuchaczami byli nauczyciele z różnych typów szkół w tym szkól specjalnych oraz szkół dla niesłyszących.

Dzięki wsparciu tłumaczy na  polski język migowym w  naszych  zajęciach mogli uczestniczyć niesłyszący nauczyciele.

Uczestnicy kursu wysoko ocenili program naszych zajęć doceniając obecność tłumaczy na język migowy, a także warsztatowy charakter ćwiczeń prowadzonych przez dr Justynę Pomierską, dr hab. Ewę Czaplewską, prof. nadzw.   dr hab. Warde-Radys, prof.  nadzw,

Kolejna edycja kursu już w styczniu.

 

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 4. Październik 2022 - 14:01; osoba wprowadzająca: Anna Malcer-Zakrzacka Ostatnia zmiana: środa, 9. Listopad 2022 - 14:53; osoba wprowadzająca: Anna Malcer-Zakrzacka