Wiedza o teatrze
Praktyki na wiedzy o teatrze
Droga Studentko, drogi Studencie!
Upewnij się, że zapoznałaś/eś się z dokumentami obowiązującymi na wszystkich kierunkach
TUTAJ.
Cel praktyk: przygotowanie studenta do pracy zawodowej w instytucjach kultury i placówkach artystycznych związanych z uprawianiem i popularyzowaniem sztuk scenicznych, a w szczególności doskonalenie i praktyczne zastosowanie wiedzy, umiejętności i kompetencji związanych z projektowaniem i organizacją wydarzeń artystycznych i kulturalnych oraz pracą administracyjną w instytucjach artystycznych i kulturalnych o profilu teatralnym. Bezpośredni kontakt z różnymi aspektami pracy w takich instytucjach ma uświadomić studentowi zakres i poziom trudności wykonywanych w nich zadań i wyposażyć go w konkretne umiejętności praktyczne umożliwiające ich realizację.
Regulamin: dostępny TUTAJ
Program: dostępny TUTAJ
Kierownik praktyk: dr Piotr Kąkol
INSTRUKCJA POSTĘPOWANIA
Na kierunku wiedza o teatrze obowiązuje 160 godzin praktyk zawodowych. Student samodzielnie nawiązuje kontakt z wybraną instytucją kultury związaną z dziedziną sztuk scenicznych i uzyskuje w niej ustną lub pisemną zgodę na przyjęcie go na praktykę.
1. Trzy tygodnie przed planowanym rozpoczęciem praktyki student zgłasza się do kierownika praktyk z wypełnionymi elektronicznie i wydrukowanymi formularzami:
-
Porozumienie w sprawie prowadzenia obowiązkowych praktyk zawodowych (w 2 egz.: dla Uczelni i dla instytucji. W przypadku realizacji praktyki w instytucjach/zakładach, z którymi Uniwersytet podpisał już porozumienie na czas nieokreślony, nie jest potrzebne nowe porozumienie (patrz: Baza porozumień TUTAJ ).
-
Plan praktyki (Student/ka samodzielnie sporządza ten dokument. Wskazuje w nim, np. w punktach, wstępnie zadania i działania planowane podczas praktyki).
Wszystkie dokumenty powinny:
-
być wypełnione elektronicznie, a następnie wydrukowane,
-
być dokładnie i prawidłowo wypełnione – bez skreśleń,
-
zawierać kompletne dane: dokładne daty rozpoczęcia i zakończenia praktyki – te same na skierowaniu, ubezpieczeniu i porozumieniu na czas określony, pełne nazwy instytucji, adresy, imię i nazwisko osoby reprezentującej daną instytucję.
W dokumencie "Skierowanie na praktykę" należy:
-
pola "numer skierowania" i „data” pozostawić niewypełnione;
-
podać szczegółowe dane instytucji przyjmującej na praktykę (nazwa i dokładny adres).
-
podać dokładny termin odbywania praktyki (od-do w formacie dzień/miesiąc/rok);
Uwaga: termin rozpoczęcia praktyki musi być o co najmniej 2 tygodnie wcześniejszy niż data dostarczenia dokumentu do kierownika praktyk
W dokumencie "Porozumienie o przeprowadzeniu studenckich praktyk zawodowych […]" należy:
-
pole numeru porozumienia i data pozostawić niewypełnione.
-
wypełnić tylko pola:
-
nazwa i adres zakładu pracy (pełna nazwa i dokładny adres instytucji przyjmującej studenta na praktykę) oraz dane osoby reprezentującej instytucję (imię i nazwisko, funkcja);
-
wymiar praktyki (liczba godzin);
-
dokładny termin odbywania praktyki (od-do w formacie dzień/miesiąc/rok).
-
W dokumencie: „Ubezpieczenie [..]” należy:
-
uzupełnić pole "Kierunek"
-
wpisać własne dane do rubryk "Imię i nazwisko studenta", "Data urodzenia" i "Czas praktyki" (od-do w formacie dzień/miesiąc/rok - dzień/miesiąc/rok).
-
pozostałe rubryki pozostawić niewypełnione.
2. Najpóźniej dwa tygodnie przed datą rozpoczęcia praktyki student składa w Dziekanacie Wydziału Filologicznego (ul. Wita Stwosza 51, p. 033) komplet zatwierdzonych przez kierownika praktyk dokumentów (skierowanie, porozumienie, formularz ubezpieczenia)
3. Przed rozpoczęciem praktyki student:
-
odbiera z Dziekanatu, p. 033, dokumenty podpisane przez dziekana (skierowanie, porozumienie).
-
przekazuje jeden egzemplarz porozumienia podpisanego przez osobę reprezentującą instytucję przyjmującą na praktykę (podpis + pieczątka) do Dziekanatu, p. 033.
4. Po zakończeniu praktyki student w ciągu tygodnia składa do podpisania przez kierownika praktyk:
PAMIĘTAJ!
ZAWSZE NALEŻY WYPEŁNIAĆ AKTUALNIE OBOWIĄZUJĄCE DOKUMENTY, KTÓRE ZNAJDZIESZ NA STRONIE WYDZIAŁU TUTAJ.