Indywidualna organizacja studiów

Indywidualna organizacja studiów - zasady i dokumenty

WYMAGANE DOKUMENTY 

ZASADY PRZYZNAWANIA indywidualnej organizacji studiów (IOS)

  • przywilej indywidualnej organizacji studiów z zasady nie jest przyznawany na pierwszym semestrze studiów pierwszego stopnia;
  • przywilej indywidualnej organizacji studiów jest natomiast możliwy do uzyskania na pierwszym semestrze studiów drugiego stopnia, oczywiście, po spełnieniu wszystkich wymagań;
  • do wniosku należy dołączyć:
    • tabelę IOS-u, w której trzy rozdzielone tabele odpowiadają trzem punktom zawartym we wniosku i wskazującym, o co ubiega się student:
      • przeniesienie terminów zaliczeń i składania egzaminów na następny semestr lub rok akademicki;
      • częściowe zwolnienie z obowiązku uczestnictwa w zajęciach;
      • indywidualne terminy zaliczeń i składania egzaminów;
    • opinię opiekuna roku;
    • średnią ocen z ostatniego okresu rozliczeniowego – indywidualna organizacja studiów nie będzie przyznawana, jeśli średnia ta będzie poniżej 4,0;
    • inne dokumenty, które potwierdzają powód ubiegania się o studiowanie z IOS-em (świadectwo urodzenia dziecka, zaświadczenie o niepełnosprawności, zaświadczenie o studiowaniu drugiego kierunku itd.);
  • w tabeli będącej ilustracją dla najczęściej wybieranego wariantu IOS-u, tj. częściowego zwolnienia z obowiązku uczestnictwa w zajęciach, obok wskazania procentowego wymaganego udziału w zajęciach (co najmniej 50%), należy wpisać sposób uzupełnienia tych nieobecności, czyli np. dodatkowa praca pisemna, dodatkowe zaliczenie itd.
  • wnioski (kompletne!) należy złożyć najpóźniej do 15 listopada w semestrze zimowym lub do 15 marca w semestrze letnim – nie dotyczy studentów z niepełnosprawnościami, studentek będących w ciąży oraz studentów będących rodzicem;
  • wnioski można składać albo za pośrednictwem e-Uczelni (zalecane) – wtedy powyższe dokumenty należy dodać jako załączniki, albo u Pań w dziekanatach na oryginalnych wzorach dokumentów znajdujących się na naszej wydziałowej stronie internetowej.
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 4. Listopad 2025 - 08:47; osoba wprowadzająca: Anna Malcer-Zakrzacka Ostatnia zmiana: środa, 5. Listopad 2025 - 10:15; osoba wprowadzająca: Joanna Jaszewska