fbpx Konferencja podsumowująca Projekt IQ wdrażający tutoring na Wydziale Filologicznym UG pt. "W trosce o jakość w ilości – edukacja akademicka w procesie zmian" odbyła się w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku | Wydział Filologiczny

Jesteś tutaj

Konferencja podsumowująca Projekt IQ wdrażający tutoring na Wydziale Filologicznym UG pt. "W trosce o jakość w ilości – edukacja akademicka w procesie zmian" odbyła się w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku

Konferencja podsumowująca Projekt IQ wdrażający tutoring na Wydziale Filologicznym UG pt. "W trosce o jakość w ilości – edukacja akademicka w procesie zmian" odbyła się w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku

z
Konferencja podsumowująca trzyletni Projekt IQ wdrażający tutoring na Wydziale Filologicznym UG zatytułowana "W trosce o jakość w ilości – edukacja akademicka w procesie zmian" odbyła się w dniach 28-29.04.2016 w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku. Konferencja była naukowym podsumowaniem projektu W trosce o jakość w ilości – program interdyscyplinarnego wspierania studenta filologii w oparciu o metodę tutoringu akademickiego w Uniwersytecie Gdańskim (IQ) zainicjowanego i prowadzonego przez dr Beatę Karpińską-Musiał z Instytutu Anglistyki i Amerykanistyki na Wydziale Filologicznym UG - kierowniczkę Pracowni Badań nad Zmianą w Edukacji Akademickiej, współinicjatorkę powstania Centrum Tutorów na Uniwersytecie Gdańskim oraz organizatorkę całego wydarzenia. W części plenarnej wyniki swoich doświadczeń tutorskich przedstawili uczestnicy projektu tutorzy i ich tutees - studenci, którzy uczestniczyli w prowadzonych przez certyfikowanych w ramach projektu tutorów z Wydziału Filologicznego UG. Był to ważny moment dzielenia się wiedzą i dwuletnim doświadczniem tutorskim. Wszyscy czynni uczestnicy konferencji otrzymali dwie publikacje: monografię studencką, będącą wynikiem pracy tutorów ze studentami pt. Studenckim piórem w tutorskim kałamarzu oraz książkę podsumowującą tutorskie doświadczenia pracowników naukowych naszego Wydziału oraz Wydziałów Nauk Społecznych, Zarządzania oraz Oceanografii i Geografii, którzy także brali udział w projekcie i w konferencji. W Projekcie IQ wzięło udział 29 tutorów: 15 z filologii obcych, 8 z filologii polskiej  i kulturoznawstwa oraz 6 z pedagogiki, zarządzania i oceanografii, którzy odbyli po 64 h szkoleń tutorskich, w zajęciach indywidualnych - tutorialach uczestniczyło 227 studentów, nasi tutees przez dwa semestry roku akademickiego 2014/15 odbyli w sumie 1576 godzin tutoriali.
Projekt był finansowany ze środków funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych w ramach Programu Funduszu Stypendialnego i Szkoleniowego, którego Operatorem na terenie kraju jest Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.

z

Galeria zdjęć z konferencji:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Anna Malcer-Zakrzacka
Treść wprowadzona przez: Anna Malcer-Zakrzacka
Ostatnia modyfikacja: 
środa, 1 czerwca 2016 roku, 9:31